Cena obiadów na m-c styczeń wynosi:
10 obiadów x 4zł = 40,00 zł
Uwaga !
W związku z zagrożeniem COVID-19 opłaty za obiady będą przyjmowane wyłącznie w formie przelewów na rachunek bankowy:
Szkoła Podstawowa nr 12 w Siedlcach, ul.Unitów Podlaskich 16
08-110 Siedlce
ING BANK ŚLĄSKI: Nr konta: 19 1050 1953 1000 0023 5335 6211
Wpłat przelewem na miesiąc styczeń dokonujemy w dniach:
I termin: 12stycznia – 14stycznia 2021 roku (10x4 = 40zł - obiady od 18 stycznia)
II termin : 15 stycznia – 18 stycznia 2021 roku (8x4=32zł - obiady od 20 stycznia)
LICZY SIĘ DATA WPŁYWU PRZELEWU NA KONTO SZKOŁY !
(wpłaty dokonane po wyznaczonych terminach będą zwracane na konto wpłacającego !)
ABONAMENTY OBIADOWE – WYDAWANE BĘDĄ PRZEZ WYCHOWAWCÓW KLASDOWODU WPŁATY nie należy już drukować i przekazywać wychowawcy!
Zasady opłat przelewem:
przelew powinien być dokonany wcześniej, tak aby pieniądze wpłynęły na konto szkoły najpóźniej w przedostatnim dniu miesiąca poprzedzającego miesiąc objęty abonamentem(nie dotyczy opłat za m-c styczeń)
liczy się data wpływu przelewu na konto szkoły!
w tytule płatności należy wpisać imię i nazwisko dziecka, klasę oraz miesiąc, za który dokonywana jest wpłata
przed dokonaniem przelewu w kolejnym miesiącu (w przypadku jeżeli w poprzednim miesiącu były uprawnione (zgłoszone odpisy obiadów), rodzic powinien ustalić telefonicznie ilość odpisów z poprzedniego miesiąca (tel. 25 794-35-62)
niewykorzystane i podpisane (imię, nazwisko, klasa) kartki obiadowe należy przekazać w kopercie (podpisaną kopertę „Obiady” wrzucić do skrzynki kontaktowej w przedsionku szkoły).
JEŻELI OBIADY BĘDĄ OPŁACANE ZA NIEPEŁNY MIESIĄC TO W TYTULE PŁATNOŚCI NALEŻY UWZGLĘDNIĆ, KTÓRE DNI POWINNY BYĆ ODLICZONE
WZÓR OPISU PRZELEWU: np. Jan Kowalski 3a, styczeń bez14, 20…
PODPISANE NIEWYKORZYSTANE KARTECZKI Z POPRZEDNICH MIESIĘCY WŁOŻYĆ DO KOPERTY (na kopercie napisać OBIADY)KOPERTĘ WRZUCIĆ DO SKRZYNKI KONTAKTOWEJ W PRZEDSIONKU SZKOŁY.
W przypadku odwołania obiadów należy to zrobić najpóźniej tego samego dnia do godziny 9:00 dzwoniąc do pani intendentki pod numer: 25 794-35-62 lub do sekretariatu szkoły pod numer: 25 794-35-51
Nie zgłoszenie do godz. 9:00 rezygnacji z obiadu danego dnia skutkuje brakiem możliwości jego odliczenia w kolejnym miesiącu.
Przy jadłospisie zamieszczamy informację o alergenach występujących w produktach w przygotowanym obiedzie.