Cena obiadów na m-c maj wynosi:
17obiadów x 4zł= 68,00 zł
W związku z przywróceniem nauki stacjonarnej w kl. 1-3 obiady na miesiąc maj (17 dni ) wykupują wszystkie klasy 1-3
W dniach 25, 26, 27 maja obiady nie będą wydawane (dni wolne, bez zajęć dydaktyczno-wychowawczych)
Na temat wykupowania obiadów dla uczniów klas 4-8 ukaże się dodatkowa informacja, przed ich planowanym powrotem do szkoły.
Uwaga !
W związku z zagrożeniem COVID-19 opłaty za obiady będą przyjmowane wyłącznie w formie przelewów na rachunek bankowy:
Szkoła Podstawowa nr 12 w Siedlcach ul. Unitów Podlaskich 16
08-110 Siedlce
ING BANK ŚLĄSKI: Nr konta: 19 1050 1953 1000 0023 5335 6211
Wpłat przelewem na miesiąc maj dla klas 1-3 dokonujemy w dniach: od 28 kwietnia do 01 maja 2021 roku (17x4=68zł- obiady od 4maja)
LICZY SIĘ DATA WPŁYWU PRZELEWU NA KONTO SZKOŁY !
(wpłaty dokonane po wyznaczonych terminach będą zwracane na konto wpłacającego !)
ABONAMENTY OBIADOWE – WYDAWANE BĘDĄ PRZEZ WYCHOWAWCÓW KLASDOWODU WPŁATY nie należy już drukować i przekazywać wychowawcy!
Zasady opłat przelewem:
- przelew powinien być dokonany wcześniej, tak aby pieniądze wpłynęły na konto szkoły najpóźniej w przedostatnim dniu miesiąca poprzedzającego miesiąc objęty abonamentem(nie dotyczy opłat za m-c styczeń)
- liczy się data wpływu przelewu na konto szkoły!
- w tytule płatności należy wpisać imię i nazwisko dziecka, klasę oraz miesiąc, za który dokonywana jest wpłata
- przed dokonaniem przelewu w kolejnym miesiącu (w przypadku jeżeli w poprzednim miesiącu były uprawnione (zgłoszone odpisy obiadów), rodzic powinien ustalić telefonicznie ilość odpisów z poprzedniego miesiąca (tel. 25 794-35-62)
- niewykorzystane i podpisane (imię, nazwisko, klasa) kartki obiadowe należy przekazać w kopercie (podpisaną kopertę „Obiady” wrzucić do skrzynki kontaktowej w przedsionku szkoły).
JEŻELI OBIADY BĘDĄ OPŁACANE ZA NIEPEŁNY MIESIĄC TO W TYTULE PŁATNOŚCI NALEŻY UWZGLĘDNIĆ, KTÓRE DNI POWINNY BYĆ ODLICZONE
WZÓR OPISU PRZELEWU:np. Jan Kowalski 3a, maj bez 6, 12…
JEŻELI BYŁY JAKIEŚ ZGŁOSZONE ODPISY ZA MIESIĄC POPRZEDNI(PO UPRZEDNIEJ KONSULTACJI TELEFONICZNEJ Z INTENDENTEM) NALEŻY POMNIEJSZYĆ WPŁACANĄ KWOTĘ O ILOŚĆ TYCH ODPISÓW, A W TYTULE WPŁATY ZAZNACZYĆ –ODPISY ZA MIESIĄC KWIECIEŃ (ILOŚĆ DNI) np. Jan Kowalski klasa 3a, maj- 3 odpisy zakwiecień
PODPISANE KARTECZKI MARCOWE WŁOŻYĆ DO KOPERTY (na kopercie napisać OBIADY)KOPERTĘ WRZUCIĆ DO SKRZYNKI KONTAKTOWEJ W PRZEDSIONKU SZKOŁY.
W przypadku odwołania obiadów należy to zrobić najpóźniej tego samego dnia do godziny 9:00 dzwoniąc do pani intendentki pod numer: 25 794-35-62 lub do sekretariatu szkoły pod numer: 25 794-35-51
Nie zgłoszenie do godz. 9:00 rezygnacji z obiadu danego dnia skutkuje brakiem możliwości jego odliczenia w kolejnym miesiącu.
Przy jadłospisie zamieszczamy informację o alergenach występujących w produktach w przygotowanym obiedzie.