previous arrow
next arrow
 

spz

 

vulcan

googleclassroom

instaling

fzaproszenie.jpg

11

ts

twojedane

bip sp12

12

herbsiedlec

wioskalogo

Dwunastka zaprasza

Rozpocznij_naukę_w-fill-312x175.png

Zapraszamy do obejrzenia filmu „Dwunastka zaprasza”

 https://youtu.be/yVhupfw0cG0

W związku z przywróceniem naukiw systemie hybrydowym w kl. 4-8 obiady na miesiąc maj wykupują:

klasy: 4 i 7 wykupują obiady na 4 dni maja, tj. 17, 18, 28, 31           czyli  4x4zł =16zł

klasy: 5, 6 i 8 wykupują obiady na 5 dni maja, tj. 19, 20, 21, 24, 31 czyli  5x4zł= 20zł

W tytule wpłaty należy wymienić dni, na które są wykupowane obiady !

np. Jan Kowalski 4a, majna dni: 17, 18, 28, 31, np. Adam Nowak 5a, maj na dni: 19, 20, 21, 24, 31

W dniach 25, 26 i 27 maja nie będzie zajęć dydaktyczno-wychowawczych (egzaminy klas 8) w związku z tym w w/w dniach obiady nie będą wydawane.

Uwaga !

W związku z zagrożeniem COVID-19 opłaty za obiady będą przyjmowane wyłącznie w formie przelewów na rachunek bankowy:

Szkoła Podstawowa nr 12 w Siedlcach ul. Unitów Podlaskich 16

08-110 Siedlce

ING BANK ŚLĄSKI: Nr konta: 19 1050 1953 1000 0023 5335 6211

Wpłat przelewem na miesiąc maj dla uczniów wszystkich klas (4-8) dokonujemy w dniach: od 10 maja do 13 maja 2021 roku

LICZY SIĘ DATA WPŁYWU PRZELEWU NA KONTO SZKOŁY !

(wpłaty dokonane po wyznaczonym terminie będą zwracane na konto wpłacającego !)

 

ABONAMENTY OBIADOWE – WYDAWANE BĘDĄ PRZEZ WYCHOWAWCÓW KLAS

Zasady opłat przelewem:

  • przelew powinien być dokonany wcześniej, tak aby pieniądze wpłynęły na konto szkoły liczy się data wpływu przelewu na konto szkoły!
  • w tytule płatności należy wpisać imię i nazwisko dziecka, klasę oraz miesiąc i dni, za które dokonywana jest wpłata
  • niewykorzystane i podpisane (imię, nazwisko, klasa) kartki obiadowe należy przekazać w kopercie (podpisaną kopertę „Obiady” wrzucić do skrzynki kontaktowej w przedsionku szkoły).

WZÓR OPISU PRZELEWU:np.  Jan Kowalski  3a, maj na dni 17,18…

W przypadku odwołania obiadów należy to zrobić najpóźniej tego samego dnia do godziny 9:00 dzwoniąc do pani intendentki pod numer: 25 794-35-62 lub do sekretariatu szkoły pod numer: 25 794-35-51

Nie zgłoszenie do godz. 9:00 rezygnacji z obiadu danego dnia skutkuje brakiem możliwości jego odliczenia w kolejnym miesiącu.

Przy jadłospisie zamieszczamy informację o alergenach występujących w produktach w przygotowanym obiedzie.

Joomla Template - by Joomlage.com