Cena obiadów na m-c luty wynosi:
11 obiadów x 4zł = 44,00 zł
Uwaga !
Obiady na miesiąc luty wykupują klasy: I, II, III, IV
OD PODANEJ KWOTY - 44,00 zł PROSIMY SAMODZIELNIE ODLICZYĆ ILOŚĆ DNI KWARANTANNY, ZGŁOSZONE NIEOBECNOŚCI (ZA MIESIĄC STYCZEŃ) ORAZ KWARANTANNĘ KUCHNI – 4 DNI (25,26,27,28 STYCZEŃ )W tytule wpłaty należy wpisać z jakiego powodu dane dni zostały odliczone (kwarantanna klasy, zgłoszona nieobecność do intendenta, kwarantanna kuchni)
KLASY V – VIII NIEWYKORZYSTANE OBIADY ZA STYCZEŃ BĘDĄ MOGŁY ODLICZYĆ PRZY WYKUPIENIU OBIADÓW NA MIESIĄC MARZEC
W związku z zagrożeniem COVID-19 opłaty za obiady będą przyjmowane wyłącznie w formie przelewów na rachunek bankowy:
Szkoła Podstawowa nr 12 w Siedlcach
ul. Unitów Podlaskich 1608-110 Siedlce
ING BANK ŚLĄSKI: Nr konta: 19 1050 1953 1000 0023 5335 6211
Wpłat przelewem na miesiąc luty dokonujemy w dniach: 07 luty – 10 luty 2022 roku - obiady od 14 lutegoLICZY SIĘ DATA WPŁYWU PRZELEWU NA KONTO SZKOŁY !(wpłaty dokonane po wyznaczonych terminach będą zwracane na konto wpłacającego !)
ABONAMENTY OBIADOWE – WYDAWANE BĘDĄ PRZEZ WYCHOWAWCÓW KLAS LUB NA ŚWIETLICY.
Zasady opłat przelewem:
Przelew powinien być dokonany wcześniej, tak aby pieniądze wpłynęły na konto szkoły najpóźniej w przedostatnim dniu miesiąca poprzedzającego miesiąc objęty abonamentem (nie dotyczy opłat za m-c styczeń)
- liczy się data wpływu przelewu na konto szkoły!
- w tytule płatności należy wpisać imię i nazwisko dziecka, klasę oraz miesiąc, za który dokonywana jest wpłata
- przed dokonaniem przelewu w kolejnym miesiącu (w przypadku jeżeli w poprzednim miesiącu były uprawnione (zgłoszone odpisy obiadów), rodzic powinien ustalić telefonicznie ilość odpisów z poprzedniego miesiąca (tel. 25 794-35-62)
- niewykorzystane i podpisane (imię, nazwisko, klasa) kartki obiadowe należy przekazać w kopercie (podpisaną kopertę „Obiady” wrzucić do skrzynki kontaktowej w przedsionku szkoły).
JEŻELI OBIADY BĘDĄ OPŁACANE ZA NIEPEŁNY MIESIĄC TO W TYTULE PŁATNOŚCI NALEŻY UWZGLĘDNIĆ, KTÓRE DNI POWINNY BYĆ ODLICZONE WZÓR OPISU PRZELEWU: np. Jan Kowalski 3a, luty bez 8, 22…JEŻELI BYŁY JAKIEŚ ZGŁOSZONE ODPISY ZA MIESIĄC STYCZEŃ (PO UPRZEDNIEJ KONSULTACJI TELEFONICZNEJ Z INTENDENTEM) NALEŻY POMNIEJSZYĆ WPŁACANĄ KWOTĘ O ILOŚĆ TYCH ODPISÓW, A W TYTULE WPŁATY ZAZNACZYĆ – ODPISY ZA STYCZEŃ (ILOŚĆ DNI) np. Jan Kowalski klasa 3a, LUTY - 3 odpisy za STYCZEŃ
W przypadku odwołania obiadów należy to zrobić najpóźniej tego samego dnia do godziny 9:00 dzwoniąc do pani intendentki pod numer: 25 794-35-62 lub do sekretariatu szkoły pod numer: 25 794-35-51
Nie zgłoszenie do godz. 9:00 rezygnacji z obiadu danego dnia, skutkuje brakiem możliwości jego odliczenia w kolejnym miesiącu.
Przy jadłospisie zamieszczamy informację o alergenach występujących w produktach w przygotowanym obiedzie.