Cena obiadów na m-c MAJ wynosi:
17 obiadów x 4zł = 68,00 zł
(w podanej kwocie odliczone są już dni: 2.05 ; 24,25,26.05 – egzaminy klas 8)
Opłaty za obiady będą przyjmowane wyłącznie w formie przelewów na rachunek bankowy:
Szkoła Podstawowa nr 12 w Siedlcach
ul. Unitów Podlaskich 16, 08-110 Siedlce
ING BANK ŚLĄSKI: Nr konta: 19 1050 1953 1000 0023 5335 6211
Wpłat przelewem na miesiąc kwiecień dokonujemy w dniach:
25 kwiecień – 29 kwiecień 2022 roku
(17 x 4zł = 68zł - obiady od 4 maja)
LICZY SIĘ DATA WPŁYWU PRZELEWU NA KONTO SZKOŁY !
(wpłaty dokonane po wyznaczonych terminach będą zwracane na konto wpłacającego !)
ABONAMENTY OBIADOWE – WYDAWANE BĘDĄ PRZEZ WYCHOWAWCÓW KLAS LUB ODBIERANE NA ŚWIETLICY
Zasady opłat przelewem:
- Przelew powinien być dokonany wcześniej, tak aby pieniądze wpłynęły na konto szkoły najpóźniej w przedostatnim dniu miesiąca poprzedzającego miesiąc objęty abonamentem (nie dotyczy opłat za m-c styczeń)
- liczy się data wpływu przelewu na konto szkoły!
- w tytule płatności należy wpisać imię i nazwisko dziecka, klasę oraz miesiąc, za który dokonywana jest wpłata
- przed dokonaniem przelewu w kolejnym miesiącu (w przypadku jeżeli w poprzednim miesiącu były zgłoszone odpisy obiadów, rodzic powinien ustalić telefonicznie ilość tych odpisów z poprzedniego miesiąca (tel. 25 794-35-62)
JEŻELI OBIADY BĘDĄ OPŁACANE ZA NIEPEŁNY MIESIĄC TO W TYTULE PŁATNOŚCI NALEŻY UWZGLĘDNIĆ, KTÓRE DNI POWINNY BYĆ ODLICZONE WZÓR OPISU PRZELEWU: np. Jan Kowalski 3a, maj bez 9, 16, 23…
JEŻELI BYŁY JAKIEŚ ZGŁOSZONE ODPISY ZA MIESIĄC KWIECIEŃ (PO UPRZEDNIEJ KONSULTACJI TELEFONICZNEJ Z INTENDENTEM) NALEŻY POMNIEJSZYĆ WPŁACANĄ KWOTĘ O ILOŚĆ TYCH ODPISÓW, A W TYTULE WPŁATY ZAZNACZYĆ – ODPISY ZA KWIECIEŃ (ILOŚĆ DNI)
np. Jan Kowalski klasa 3a, MAJ - 3 odpisy za KWIECIEŃ
PODPISANE KARTECZKI (odpisy za ubiegły miesiąc) WŁOŻYĆ DO KOPERTY (na kopercie napisać OBIADY) KOPERTĘ WRZUCIĆ DO SKRZYNKI KONTAKTOWEJ W PRZEDSIONKU SZKOŁY.
W przypadku odwołania obiadów należy to zrobić najpóźniej tego samego dnia do godziny 9:00 dzwoniąc do pani intendentki pod numer: 25 794-35-62 lub do sekretariatu szkoły pod numer: 25 794-35-51
Nie zgłoszenie rezygnacji z obiadu w danym dniu do godz. 9:00!, skutkuje brakiem możliwości jego odliczenia w kolejnym miesiącu.
Przy jadłospisie zamieszczamy informację o alergenach występujących w produktach w przygotowanym obiedzie.