19 obiadów x 5 zł = 95,00 zł
Opłaty za obiady będą przyjmowane wyłącznie w formie przelewów na rachunek bankowy:
Szkoła Podstawowa nr 12 w Siedlcach, ul. Unitów Podlaskich 16, 08-110 Siedlce
ING BANK ŚLĄSKI: Nr konta: 19 1050 1953 1000 0023 5335 6211
Wpłat przelewem na miesiąc wrzesień dokonujemy w dniach: od 29 sierpnia do 03 września 2023 roku
(19 x 5 = 95 zł - obiady od 5 września)
LICZY SIĘ DATA WPŁYWU PRZELEWU NA KONTO SZKOŁY !
(wpłaty dokonane po wyznaczonym terminie będą zwracane na konto wpłacającego !)
ABONAMENTY OBIADOWE – WYDAWANE BĘDĄ PRZEZ WYCHOWAWCÓW KLAS LUB ODBIERANE NA ŚWIETLICY
Zasady opłat przelewem:
- przelew powinien być dokonany wcześniej, tak aby pieniądze wpłynęły na konto szkoły najpóźniej w przedostatnim dniu miesiąca poprzedzającego miesiąc objęty abonamentem (nie dotyczy opłat za m-c styczeń)
- w tytule płatności należy wpisać imię i nazwisko dziecka, klasę oraz miesiąc, za który dokonywana jest wpłata, np. imię i nazwisko, 1a, wrzesień
JEŻELI OBIADY BĘDĄ OPŁACANE ZA NIEPEŁNY MIESIĄC TO W TYTULE PŁATNOŚCI NALEŻY UWZGLĘDNIĆ, KTÓRE DNI POWINNY BYĆ ODLICZONE np. imię i nazwisko 1a, wrzesień bez 7, 14, 22…itp.
W przypadku odwołania obiadów należy to zrobić najpóźniej tego samego dnia do godziny 9:00 dzwoniąc do pani intendentki pod numer: 25 794-35-62 lub do sekretariatu pod numer: 25 794-35-51
Nie zgłoszenie do godz. 9:00 rezygnacji z obiadu danego dnia skutkuje brakiem możliwości jego odliczenia w kolejnym miesiącu.
Przy jadłospisie zamieszczamy informację o alergenach występujących w produktach w przygotowanym obiedzie.