UWAGA!
GRUDZIEŃ JEST OSTATNIM MIESIĄCEM ROKU KALENDARZOWEGO. W ZWIĄZKU Z TYM ZA ZGŁOSZONE I NIEWYKORZYSTANE ABONAMENTY OBIADOWE NIE MOŻNA SAMODZIELNIE DOKONYWAĆ ODLICZEŃ W STYCZNIU (NOWY ROK ROZLICZENIOWY).
JEŻELI WYSTĄPIĄ NIEPRZEWIDZIANE SYTUACJE (dłuższa nieobecność np. choroba itp.) NALEŻY JE ZGŁOSIĆ NA DOTYCHCZASOWYCH ZASADACH. PIENIĄDZE ZOSTANĄ ZWRÓCONE NA KONTO, PO WCZEŚNIEJSZYM DOSTARCZENIU NUMERU KONTA I NIEWYKORZYSTANYCH KARTEK OBIADOWYCH (podpisane karteczki należy umieścić w kopercie i dołączyć numer konta na które ma być dokonany zwrot, kopertę podpisać „obiady” i wrzucić do skrzynki kontaktowej w przedsionku szkoły) maksymalnie DO 19 GRUDNIA 2024 ROKU !!!
Cena obiadów na m-c grudzień wynosi: 15 x 5 zł = 75,00zł
Opłaty za obiady przyjmowane są wyłącznie w formie przelewów na rachunek bankowy:
Szkoła Podstawowa nr 12 w Siedlcach, ul. Unitów Podlaskich 16 , 08-110 Siedlce
ING BANK ŚLĄSKI: Nr konta: 19 1050 1953 1000 0023 5335 6211
Wpłat przelewem na miesiąc grudzień dokonujemy w dniach:
od 21 listopada do 28 listopada 2024 roku - obiady od 2 grudnia
LICZY SIĘ DATA WPŁYWU PRZELEWU NA KONTO SZKOŁY (wpłaty dokonane po wyznaczonym terminie będą zwracane na konto wpłacającego !)
ABONAMENTY OBIADOWE – WYDAWANE BĘDĄ PRZEZ WYCHOWAWCÓW KLAS (klasy młodsze) LUB ODBIERANE NA ŚWIETLICY (klasy starsze)
Zasady opłat przelewem: przelew powinien być dokonany wcześniej, tak aby pieniądze wpłynęły na konto szkoły najpóźniej w przedostatnim dniu miesiąca poprzedzającego miesiąc objęty abonamentem (nie dotyczy opłat za m-c styczeń); liczy się data wpływu przelewu na konto szkoły!; w tytule płatności należy wpisać imię i nazwisko dziecka, klasę oraz miesiąc, za który dokonywana jest wpłata
JEŻELI OBIADY BĘDĄ OPŁACANE ZA NIEPEŁNY MIESIĄC TO W TYTULE PŁATNOŚCI NALEŻY UWZGLĘDNIĆ, KTÓRE DNI POWINNY BYĆ ODLICZONE : np. imię i nazwisko kl… , np. grudzień bez 5,12…itp
JEŻELI BYŁY JAKIEŚ ZGŁOSZONE ODPISY ZA MIESIĄC LISTOPAD (PO UPRZEDNIEJ KONSULTACJI TELEFONICZNEJ Z INTENDENTEM) NALEŻY POMNIEJSZYĆ WPŁACANĄ KWOTĘ O ILOŚĆ TYCH ODPISÓW, A W TYTULE WPŁATY ZAZNACZYĆ – ODPISY ZA LISTOPAD (ILOŚĆ DNI) np. imię i nazwisko klasa…, grudzień - 3 odpisy za listopad
PODPISANE KARTECZKI LISTOPADOWE WŁOŻYĆ DO KOPERTY (na kopercie napisać OBIADY) KOPERTĘ WRZUCIĆ DO SKRZYNKI KONTAKTOWEJ W PRZEDSIONKU SZKOŁY. W przypadku odwołania obiadów należy to zrobić najpóźniej tego samego dnia do godziny 9:00 dzwoniąc do pani intendentki pod numer: 25 794-35-62 lub do sekretariatu szkoły pod numer: 25 794-35-51 Nie zgłoszenie do godz. 9:00 rezygnacji z obiadu danego dnia skutkuje brakiem możliwości jego odliczenia w kolejnym miesiącu.
Przy jadłospisie zamieszczamy informację o alergenach występujących w produktach w przygotowanym obiedzie.