Harmonogram rekrutacji do klas I
Rekrutacja do klas I
- Proces rejestracji i rekrutacji kandydatów do klas I na rok szkolny 2021/2022 będzie prowadzony w dniach 5.05.2021r. godz.8.00 - 17.05.2021r. godz.15.00 przez stronę www.siedlce.podstawowe.vnabor.pl
- Rodzice/opiekunowie prawni logują się na w/w stronie za pomocą numeru PESEL dziecka i wypełniają wniosek:
- dane dziecka i rodziców
- wybierają szkołę
- w przypadku kandydatów spoza obwodu Szkoły Podstawowej nr 12 rodzice zaznaczają spełniane przez dziecko kryteria (stosowne oświadczenia i zaświadczenia należy dołączyć do wniosku). - Rodzice kandydatów z obwodu szkoły składają wydrukowany wniosek, podpisany przez oboje rodziców/ opiekunów prawnych .
- Rodzice/ opiekunowie prawni kandydatów spoza obwodu szkoły składają wydrukowany wniosek podpisany przez oboje rodziców /opiekunów prawnych wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnianie poszczególnych kryteriów.
- Wnioski należy złożyćdo dnia 17.05.2021r. godz.15.00w sekretariacie lub w zaklejonej kopercie wrzucić do skrzynki umieszczonej przy wejściu do szkoły,.
- 25.05.20021r. o godz.8.00 zostanie opublikowana lista kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych.
- Od 25.05.2021r. godz.8.00 do 2.06.2021r. godz.15.00 rodzice/opiekunowie prawni zobowiązani są złożyć pisemne potwierdzenie woli przyjęcia kandydata:
- osobiście w sekretariacie szkoły,
- wrzucić do skrzynki przy wejściu do szkoły,
- zeskanowany dokument przesłać na adres e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- 06.2021r. o godz. 8.00 zostanie opublikowana lista kandydatów przyjętych i nieprzyjętych
Czynności związane z rekrutacją dzieci będą przebiegały zgodnie z załączonym harmonogramem naboru zgodnie z Zarządzeniem Nr 19/2021 Prezydenta Miasta Siedlce z dnia 29 stycznia 2021r..