Nasza szkoła

herbsiedlec

wioskalogo

Dwunastka zaprasza

Zapraszamy do obejrzenia filmu „Dwunastka zaprasza”

20160530 101941

Dnia 30 maja uczniowie klas 2d i 2e z nauczycielami wyjechali na wycieczkę do Kazimierza Dolnego i Magicznych Ogrodów w Trzciance. Wycieczkę rozpoczęliśmy od spaceru po Rynku i słuchaniu historii miasteczka, którą opowiedział nam przewodnik. Mogliśmy zobaczyć najpiękniejsze miejsca – ruiny zamku, Kościół Farny, górę Trzech Krzyży, klasztor oo. Reformatorów, przepiękne kamieniczki (pod św. Mikołajem i Krzysztofem:) oraz zrobić zdjęcia przy słynnej studni w Rynku. Z ciekawością słuchaliśmy legend o tych miejscach. Później udaliśmy się nad Wisłę, skąd popłynęliśmy statkiem do Janowca. Tam czekał na nas autokar, którym dojechaliśmy do Magicznych Ogrodów w Trzciance. Spędzając czas pośród egzotycznych, kolorowych roślin poznaliśmy historię magów zamienionych w smoki – Zorana i Araga, odwiedziliśmy Mroczysko i podziwialiśmy czarodziejski świat. Po krótkiej przerwie na obiad wszyscy świetnie bawiliśmy się w Grodzie Krasnoludzkim. To był dzień pełen niezapomnianych wrażeń…