previous arrow
next arrow
 

spz

 

vulcan

googleclassroom

instaling

fzaproszenie.jpg

11

ts

twojedane

bip sp12

12

herbsiedlec

wioskalogo

Dwunastka zaprasza

Rozpocznij_naukę_w-fill-312x175.png

Zapraszamy do obejrzenia filmu „Dwunastka zaprasza”

 https://youtu.be/yVhupfw0cG0

Podręczniki i zeszyty ćwiczeń do klas I – VII uczniowie otrzymują w szkole bezpłatnie.Podręczniki i zeszyty ćwiczeń do klas I – VII uczniowie otrzymują w szkole bezpłatnie.
Kupić należy wyłącznie podręczniki do nauki religii.

Pobierz listę podręczników

 

DZIEŃ OTWARTY

DLA RODZICÓW –

31  MAJA  2017 (ŚRODA) godz.16.30

Proces rejestracji i rekrutacji kandydatów do klas I na rok szkolny 2017/2018 odbywa się od dnia 8.05.1017r. godz.8.00 do 19.05.2017r. godz.15.00 przez stronę www.siedlce.podstawowe.vnabor.pl

Rodzice dzieci wypełniają wnioski w systemie elektronicznym, a następnie wydrukowane wnioski wraz z odpowiednimi załącznikami potwierdzającymi zaznaczone we wniosku kryteria składają w szkole pierwszego wyboru. Czynności związane z rekrutacją dzieci będą przebiegały zgodnie z harmonogramem.

 

Harmonogram rekrutacji uczniów do klasy pierwszej

Lp.

Rodzaj czynności w postępowaniu rekrutacyjnym

Data rozpoczęcia

Data zakończenia

1

Rejestracja kandydatów

8.05.2017r.

godz.8.00

19.05.2017r.

godz.15.00

2

Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych w postępowaniu rekrutacyjnym

24.05.2017r.

godz.8.00

3

Potwierdzenie woli przyjęcia przez rodziców kandydata w postaci pisemnego oświadczenia w postępowaniu rekrutacyjnym

24.05.2017r.

godz.8.00

30.05.2017r.

godz.15.00

4

 Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych w postępowaniu rekrutacyjnym

31.05.2017r.

godz.8.00

 

 

 

Rodzice!

Wpłaty za obiady za miesiąc maj mogą być dokonywane przelewem na konto:

 Szkoła Podstawowa nr 12

ul. Unitów Podlaskich 16
08-110 Siedlce

Nr konta: 19 1050 1953 1000 0023 5335 6211
ING Bank Śląski

Wpłat dokonujemy w dniach 24-29 maja W tytule wpłaty wpisujemy:

imię i nazwisko dziecka, klasa, opłata za obiady za miesiąc xxx , rok  xxxx

Kwota za obiady w miesiącu xxxx: ilość dni x  3,40 zł

Czerwiec: 14 x 3,40zł= 47,60 zł

Jeżeli Rodzice przewidują, że w miesiącu czerwcu dziecko w danym dniu nie przyjdzie do szkoły, mogą odliczyć ten dzień, ale konieczne jest wpisanie w tytule należności: Wpłata na obiady za miesiąc czerwiec bez dnia np. 7,8.

 Po odbiór abonamentu uczniowie lub rodzice zgłaszają się do świetlicy szkolnej   z dowodem wpłaty lub potwierdzeniem przelewu wydrukowanym z systemu bankowego.

UWAGA!

Prosimy o dokonywanie wpłat w podanym terminie, gdyż czas potrzebny na przepływ gotówki pomiędzy bankami uniemożliwia planowanie odpowiedniej ilości obiadów na pierwsze dni miesiąca.

Wpłaty na obiady u intendenta za miesiąc czerwiec dokonywane są na dotychczasowych zasadach, w dniach 29, 30, 31 maja w godz. 7 :45-11:00. 

UWAGA! W miesiącu czerwcu nie ma zwrotów niewykorzystanych kartek obiadowych (ostatni miesiąc roku szkolnego). W przypadku choroby lub innej nieobecności dziecka obiad należy odebrać w inny sposób.

 

Dyrektor Szkoły

Joomla Template - by Joomlage.com