O szkole
Dwunastka zaprasza
Zapraszamy do obejrzenia filmu „Dwunastka zaprasza”
Podręczniki i zeszyty ćwiczeń do klas I – VII uczniowie otrzymują w szkole bezpłatnie.Podręczniki i zeszyty ćwiczeń do klas I – VII uczniowie otrzymują w szkole bezpłatnie.
Kupić należy wyłącznie podręczniki do nauki religii.
Proces rejestracji i rekrutacji kandydatów do klas I na rok szkolny 2017/2018 odbywa się od dnia 8.05.1017r. godz.8.00 do 19.05.2017r. godz.15.00 przez stronę www.siedlce.podstawowe.vnabor.pl
Rodzice dzieci wypełniają wnioski w systemie elektronicznym, a następnie wydrukowane wnioski wraz z odpowiednimi załącznikami potwierdzającymi zaznaczone we wniosku kryteria składają w szkole pierwszego wyboru. Czynności związane z rekrutacją dzieci będą przebiegały zgodnie z harmonogramem.
Harmonogram rekrutacji uczniów do klasy pierwszej
Lp. |
Rodzaj czynności w postępowaniu rekrutacyjnym |
Data rozpoczęcia |
Data zakończenia |
1 |
Rejestracja kandydatów |
8.05.2017r. godz.8.00 |
19.05.2017r. godz.15.00 |
2 |
Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych w postępowaniu rekrutacyjnym |
24.05.2017r. godz.8.00 |
|
3 |
Potwierdzenie woli przyjęcia przez rodziców kandydata w postaci pisemnego oświadczenia w postępowaniu rekrutacyjnym |
24.05.2017r. godz.8.00 |
30.05.2017r. godz.15.00 |
4 |
Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych w postępowaniu rekrutacyjnym |
31.05.2017r. godz.8.00 |
Rodzice!
Wpłaty za obiady za miesiąc maj mogą być dokonywane przelewem na konto:
Szkoła Podstawowa nr 12
ul. Unitów Podlaskich 16
08-110 Siedlce
Nr konta: 19 1050 1953 1000 0023 5335 6211
ING Bank Śląski
Wpłat dokonujemy w dniach 24-29 maja W tytule wpłaty wpisujemy:
imię i nazwisko dziecka, klasa, opłata za obiady za miesiąc xxx , rok xxxx
Kwota za obiady w miesiącu xxxx: ilość dni x 3,40 zł
Czerwiec: 14 x 3,40zł= 47,60 zł
Jeżeli Rodzice przewidują, że w miesiącu czerwcu dziecko w danym dniu nie przyjdzie do szkoły, mogą odliczyć ten dzień, ale konieczne jest wpisanie w tytule należności: Wpłata na obiady za miesiąc czerwiec bez dnia np. 7,8.
Po odbiór abonamentu uczniowie lub rodzice zgłaszają się do świetlicy szkolnej z dowodem wpłaty lub potwierdzeniem przelewu wydrukowanym z systemu bankowego.
UWAGA!
Prosimy o dokonywanie wpłat w podanym terminie, gdyż czas potrzebny na przepływ gotówki pomiędzy bankami uniemożliwia planowanie odpowiedniej ilości obiadów na pierwsze dni miesiąca.
Wpłaty na obiady u intendenta za miesiąc czerwiec dokonywane są na dotychczasowych zasadach, w dniach 29, 30, 31 maja w godz. 7 :45-11:00.
UWAGA! W miesiącu czerwcu nie ma zwrotów niewykorzystanych kartek obiadowych (ostatni miesiąc roku szkolnego). W przypadku choroby lub innej nieobecności dziecka obiad należy odebrać w inny sposób.
Dyrektor Szkoły