O szkole
Dwunastka zaprasza
Psycholog oraz pedagodzy szkolni są do Państwa dyspozycji!
Jako pełnoprawni opiekunowie uczniów uczęszczających do naszej szkoły jesteście partnerami w naszej pracy wychowawczej, dlatego też zależy nam na owocnej współpracy. Pamiętajcie Państwo, że o problemach swoich dzieci należy rozmawiać, gdyż tylko wtedy możliwa jest skuteczna pomoc. Naszym zadaniem jest poznawanie indywidualnych potrzeb uczniów, analizowanie przyczyn niepowodzeń szkolnych oraz organizowanie i prowadzenie różnych form pomocy psychologiczno-pedagogicznej dla uczniów, rodziców i nauczycieli. Zajmujemy się również działaniami profilaktyczno – wychowawczymi, staramy się zorganizować opiekę i pomoc materialną uczniom znajdującym się w trudnej sytuacji życiowej. Nieustannie współpracujemy z Dyrekcją szkoły, nauczycielami, wychowawcami klas oraz instytucjami służącymi pomocą dzieciom i rodzinie. Cały czas doskonalimy swój warsztat pracy i podnosimy kwalifikacje. Zapraszamy wszystkich, którzy chcieliby zapytać nas o to, co ich interesuje, zasięgnąć porady albo najzwyczajniej porozmawiać o tym co się dzieje w szkole. Nasz gabinet znajduje się na parterze szkoły w sali 013. Tel. kontaktowy: 25 794-35-58
Godziny pracy pedagogów szkolnych w roku szkolnym 2020/2021:
Poniedziałek 12.00-16.00 Wtorek 8.00-16.00 Środa 8.30-14.00 Czwartek 8.00-14.00 Piątek 8.00-13.00
mgr Katarzyna Borkowska
mgr Aneta Nasiłowska
Godziny pracy psychologa szkolnego w roku szkolnym 2020/2021:
mgr Emilia Paczuska
Dzień 14 października jest dniem wolnym od zajęć dydaktycznych.
W tym dniu będą zorganizowane zajęcia opiekuńczo-wychowawcze w świetlicy szkolnej. Świetlica prowadzi zajęcia w godz. 7.00 – 17.00.
Dodatkowymi dniami wolnymi od zajęć dydaktyczno-wychowawczych w roku szkolnym 2020/2021 będą:
- 2 listopada 2020 r.
- 4 stycznia 2021 r.
- 5 stycznia 2021 r.
- 30 kwietnia 2021 r.
- 25 maja 2021 r. egzamin ósmoklasisty – j. polski
- 26 maja 2021 r. egzamin ósmoklasisty – matematyka
- 27 maja 2021 r. egzamin ósmoklasisty – j. obcy
- 4 czerwca 2021 r.
Dni wolne przeznaczone na egzaminy ósmoklasisty mogą ulec zmianie na podstawie decyzji MEN i CKE.
Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 12 im. Kornela Makuszyńskiego w Siedlcach informuje, że w związku ze zdiagnozowaniem jednego z nauczycieli w kierunku COVID - 19, po uzyskaniu pozytywnej opinii Państwowej Powiatowej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Siedlcach oraz zgody organu prowadzącego, w sześciu oddziałach zostały zawieszone zajęcia stacjonarne na okres od 5 do 9 października. Nauczanie w tych oddziałach realizowane jest za pomocą metod i technik kształcenia na odległość. Wszyscy rodzice oraz uczniowie tych oddziałów otrzymali niezbędne informacje.
Hanna Głuchowska
Dyrektor Szkoły
Klasy: V a, V b, VI c, VII e, VIII a, VIII c z powodu kwarantanny mają odwołane obiady od 5 do 9 października.
Informacje na temat obiadów szkolnych
Cena obiadów na m-c październik wynosi:
21obiadów x 4zł = 84,00 zł
W dniu 14 października obiady nie będą wydawane (dzień bez zajęć dydaktycznych)
Uwaga!
W związku z zagrożeniem COVID-19 opłaty za obiady będą przyjmowane wyłączniew formie przelewów na rachunek bankowy.
Szkoła Podstawowa nr 12 w Siedlcach
ul. Unitów Podlaskich 16
08-110 Siedlce
ING BANK ŚLĄSKI: Nr konta: 19 1050 1953 1000 0023 5335 6211
Wpłat przelewem na miesiąc październik dokonujemy w dniach:
I termin - 25 września – 29 września 2020 roku ( 21x4=84 zł - obiady od 1 października)
II termin - 30 września – 3 października (19x4=76 zł - obiady od 5 października)
(wpłaty dokonane po wyznaczonych terminach będą zwracane na konto!)
ABONAMENTY OBIADOWE – WYDAWANE PRZEZ WYCHOWAWCĘ NA PODSTAWIE DOWODU WPŁATY!
Zasady opłat przelewem:
- przelew powinien być dokonany wcześniej, tak aby pieniądze wpłynęły na konto szkoły najpóźniej w przedostatnim dniu miesiąca poprzedzającego miesiąc objęty abonamentem, liczy się data przelewu na konto szkoły! (nie dotyczy opłat za m-c styczeń)
- w tytule płatności należy wpisać imię i nazwisko dziecka, klasę oraz miesiąc, za który dokonywana jest wpłata
- przed dokonaniem przelewu w kolejnym miesiącu (w przypadku jeżeli w poprzednim miesiącu były uprawnione (zgłoszone odpisy obiadów), rodzic powinien ustalić telefonicznie ilość odpisów z poprzedniego miesiąca (tel. 25 794-35-62), niewykorzystane i podpisane (imię, nazwisko, klasa) kartki obiadowe należy przekazać w kopercie do wychowawcy.
JEŻELI OBIADY BĘDĄ OPŁACANE ZA NIEPEŁNY MIESIĄC TO W TYTULE PŁATNOŚCI NALEŻY UWZGLĘDNIĆ, KTÓRE DNI POWINNY BYĆ ODLICZONE
WZÓR OPISU PRZELEWU: np. Jan Kowalski, 3a, październik bez 7,14
- odpłatność za 1 obiad wynosi 4 zł
- abonamenty będą wydawane uczniom u wychowawcy klasy po przedstawieniu dowodu wpłaty (wydruk z systemu bankowego)